Applicazione laser in l'industria di l'automobile

Cù u sviluppu di prucessu innovativu di l'industria di l'Auto, ci hè una soluzione crescente di marcatura laser è taglio laser hè stata applicata in a catena industriale Auto upstream è downstream.Trà questi prucessi, a testa di scansione 3D (sistema di focus dinamicu) hà uttenutu u so vantaghju in u processu di cumpunenti auto, cum'è marcatura di grande campu, marcatura di superficia irregulare nantu à diversi accessori Auto.L'applicazione di u prucessu laser hè stata ricunnisciuta da u mercatu.

1
2

Vantaggio di trasfurmazioni laser 3D nantu à l'industria Auto

* Nisun dannu à a materia prima di cumpunenti

* A mudificazione di u disignu di trasfurmazioni hè flessibile, edita grafica cumplessa, parechje opzioni di lunghezza d'onda.

* A causa di a grande dimensione cù a superficia irregulare di cumpunenti di l'auto in diverse parti, a marcatura laser tradiziunale ùn pò micca rializà queste richieste di prucessu.Per quessa, u sistema di focu dinamica 3D cuntribuisci grandi sforzi à stu prucessu, si pò ghjunghje sin'à 100 * 100 mm à 1200 * 1200 mm campu di travagliu, a maiò parte di cumpunenti pò esse finitu à un tempu cù alta vitezza è efficienza.

A dumanda di prucessu in l'industria automobilistica

* U prucessu laser ùn pò micca dannà a materia prima

* U tempu di travagliu target di diversi cumpunenti

* Grande campu di travagliu, travagliu in un passu.

* A dumanda di trasfurmazioni: l'effettu di a trasmissione di a luce hè uniforme nantu à l'area di travagliu di i cumpunenti, senza granu di fondu.

Prucessu di cunfigurazione di suluzione

Software: marcatura di grande campu LenMark_3D

Lunghezza d'onda: Dispositivo laser in fibra o UV in accordu à a dumanda di prucessu

Sistema di Focus Dinamicu:

Fibra seriale: F20Pro/F30Pro

Seria UV: U10Pro/U20Pro

Casu spartera 1

Componente Auto: Interiore di l'automobile

Dispositiu laser: Laser SPI G4 Serial

Sistema di Focus Dinamicu: Testa di scansione 3D FEELTEK F20Pro

3
4

Punti chjave:

1. U campu di travagliu 500 * 500 * 60mm, bisognu di assicurà a qualità di u locu uniforme in u campu di u travagliu generale senza una diferenza visibile.

2. 90 ° bordu d'angulu abbisogna marca, bisognu di applicà a funzione di cunnessione multiple file.

3. A pusizione di a linea in u graficu deve esse cumpostu di u cumpunente, a dumanda porta a difficultà nantu à a prova d'ajustamentu.

Sforzu di travagliu Dimostra:

5

Casu spartera 2

Componente Auto: Luce posteriore di l'automobile

Dispositiu laser: Laser SPI G4 Serial

Sistema di Focus Dinamicu: FEELTEK F20Pro

Punti chjave:

1. U campu di travagliu 400 * 400 * 80mm, a prufundità di a superficia hè grande.

2. U materiale di a superficia di a luce hè sensibule à u laser, cusì ci vole à assicurà a precisione di u puntu focale nantu à a marcatura di a superficia 3D, altrimenti, u materiale di a superficia ùn pò micca esse eliminatu chjaramente.

6
7

Raccomandazione generale nantu à l'applicazione laser di cumpunenti Auto

1. Stu prucessu hà altu dumande nantu à cunfigurazione testa scanning è u funziunamentu.U requisitu per a dimensione di u puntu di a testa di scansione, a precisione, a precisione di a pusizione, a deriva di a temperatura hè altu standard.Suggeremu FEELTEK Pro.Versione per assicurà a stabilità di u travagliu.

2. L'ajustamentu di u prucessu generale (calibrazione, pusizioni, trattamentu di l'imaghjini, etc.) hè cumplessu, per quessa, sta suluzione suscita una alta dumanda à l'integratori di a macchina, l'integratori anu bisognu di familiarizà cù un grande campu è i prucessi di travagliu laser di a superficia 3D.

3. U pittura nantu à a superficia di u cumpunenti hè criticu, hè suggeritu chì u so errore di spessore di pittura deve esse cuntrullatu in 10μm, altrimenti, u risultatu di u travagliu (marcazione laser per caccià a pittura) ùn pò micca esse eliminata.


Tempu di post: 15-lugliu-2021