A svolta di precisione di teste multi-scan

U rapidu sviluppu di l'industria di a fabricazione di laser hà risuscitatu richieste crescente di precisione di trasfurmazioni laser.

Cumu assicurà a coerenza trà a precisione di calibrazione di a testa di scansione è l'ambienti complicati di l'automatizazione?

Questu hè qualcosa chì a maiò parte di l'integratori facenu sforzi.

Pigliemu l'industria di stampa 3D per esempiu.Cume u prucessu di materiale matura, u prucessu di SLS è SLM hà ottinutu grandi tappe è innuvazione.In più, per migliurà l'efficienza di u prucessu, parechji pruduttori in u mondu anu perseguitu un prucessu di cullaburazione di teste multiple di scansione, è anu fattu un successu maiò.

Tuttavia, in quantu à u travagliu di teste multi-scan, questu significa chì deve esse assicuratu chì a precisione di ogni testa di scansione hè coerente sottu u stessu campu di travagliu.L'ingegneri di solitu piglianu duie settimane o ancu più tempu nantu à u travagliu di calibrazione per l'equipaggiu di teste multi-scan.

Cum'è un fornitore di teste di scansione 2D à 3D, FEELTEK hè stata impegnata à a migliione di u prucessu di e teste multi-scan.In più di risolve u prublema di precisione di teste multi-scan, avemu ancu lanciatu a "piattaforma di calibrazione di teste multi-scan".

Sottu à u campu di travagliu 900 * 900mm, a piattaforma puderia finisce a calibrazione di teste multi-scan in pochi minuti.

A precisione di calibrazione puderia ottene 0,01 mm per una sola testa di scansione, 0,02 mm per e teste multi-scan.

Supportarà assai a consegna rapida di l'integratori.

Sì avete u casu simili nantu à u prucessu di alta precisione, unisciti à noi per scopre!


Tempu di post: 31-aug-2021