Cumu identificà un Scanhead adattatu?

sceglite adattatu

Sapete esattamente ciò chì deve esse cunsideratu quandu selezziunate un scanhead?Cum'è u cumpunente chjave in una macchina laser, a selezzione di un scanhead hè assai impurtante.

Quandu cercate un capu di scansione, campu di travagliu, a velocità di marcatura deve esse a vostra cunsiderazione.Tuttavia, pensate chì hè abbastanza?

Oghje,avemu una discussione prufonda nantu à a testa di scansione.

Duvete sapè chì, galvo, driver, mirror sò cumpunenti chjave in un scanhead.

A precisione di pusizioni, a suppressione di a deriva, l'uniformità è a dither, a prestazione di l'accelerazione è u cuntrollu di overshoot sò indicatori chjave per l'effettu di marcatura.

Queste dati anu un ligame strettu cù u galvo è u cuntrollu di u driver.

Cum'è un cumpagnu persunalizabile per u scanhead da 2D à 3D, cumu fà FEELTEK?

Prima, dopu à parechje teste è cunferma da l'applicazione, FEELTEK cerca largamente u megliu fornitore in u mondu è selezziunate u primu fornitore di cumpunenti affidabili per assicurà a megliu precisione.

Siconda, in u sviluppu di u driver, FEELTEK mira principalmente à a suppressione di deriva, a prestazione di l'accelerazione è u cuntrollu di overshoot, dunque suddisfà a prestazione di a testa di scansione in diverse applicazioni.

Intantu, ogni scanhead deve passà a prova di qualità attraversu a piattaforma d'ispezione di deriva di temperatura digitale in u passu finale.

Inoltre, facemu assai sforzu nantu à a parte specchiu.

Avemu prupostu 1/8 Lambda è 1/4 Lambda specchiu di carburu di siliciu, specchiu di siliciu, specchiu di silice fusa.

Tutti i specchi seguenu u standard di rivestimentu cù u sogliu di dannu mediu è altu, per quessa, assicuranu a riflessione uniforme sottu un angolo differente.

Ebbè, pensate chì ci sò uni pochi di più indicatori chì venenu in mente quandu identificate a differenziazione di scanhead avà?

Questu hè FEELTEK, u vostru cumpagnu persunalizabile per scanhead da 2D à 3D.

Più spartera vene prestu.


Tempu di Post: 13-May-2021