Cumu u Disegnu Modulare Beneficia l'Integrazione ODM?

Disegnu modulare di testa di scansione cum'è u ghjocu Lego, creativo, cunvene, pienu di imaginazione.Per mezu di a cumminazione di testa di scansione è moduli multipli, diverse applicazioni di travagliu ponu esse più faciuli à ottene.

Quandu una testa di scansione 2D hè cumminata cù u modulu CCD, una suluzione CCD hè furmata, pò risponde à i bisogni di a linea di assemblea automatica.

A cumminazione pò cambià secondu u cambiamentu di l'applicazione.

Aghjunghjendu una scatula nera à a soluzione CCD di testa di scansione 2D, dopu aghjurnà à una soluzione CCD di focus dinamicu, ottene u travagliu 3D, supporta u posizionamentu, l'inquadramentu, l'ispezione, a valutazione nantu à a linea d'automatizazione.

A combinazione differente hè tutta di scopu di ottene l'applicazione di destinazione, benefiziu l'integrazione ODM.U modulu di sensore di gamma nantu à a testa di scansione pò esse appiicata in u processu 3D è l'uggetti cù un prucessu d'altezza differente.L'ajustatore otticu puderia risolve a difficultà cumuni di l'aghjustamentu da l'offset otticu di l'interfaccia QCS.Una volta aghjustatu, precisu à u puntu centrale.

Ebbè, avete una idea di i moduli?Benvenuti à sparte cun noi!

 


Tempu di post: 20-lugliu-2021