FEELTEK Win OFweek premiu annuale di l'industria laser

U "Sistema di focus dinamicu CCD On-axis" hè statu premiatu cum'è u cumpunente laser innovativu in u premiu annuale di l'industria laser OFweek 2022 prufessiunale è influente.

58dfca118c12d87d5d1b929db758b66

Cum'è u didicatore di i sistemi di focalizazione dinamica 3D laser industriale, FEELTEK hè sempre stata impegnata à soluzioni di sistema di focalizazione dinamica 3D.U "sistema di focalizazione dinamica CCD nantu à l'assi", hè basatu annantu à u sistema di focalizazione dinamica, aghjunghjendu u sistema visuale, attraversu u cuntrollu di cullaburazione di u software, per realizà i risultati di marcatura rotativa, compie a marcatura di codice, valutazione di qualità è altri in tempu reale. appiicazioni di cuntrollu di prucessu.

062cbfc7e4bb009be5b206ed4ef03aa

Sta tecnulugia intelligente pò aiutà i pruduttori à compie a so attività di fabricazione in modu più intelligente, assicurà una produzzione efficiente è di alta qualità, è rinfurzà a cumpetitività di l'imprese.

FEELTEK hà da cuntinuà à fucalizza nantu à a missione strategica di inventà a tecnulugia di focus dinamica 3D laser industriale, rinfurzà a cooperazione cù l'integratori di l'equipaggiu, realizà e soluzioni complete di atterraggio è verificazione di prucessu di indicatori chjave, è furnisce soluzioni perfette di prucessu di l'equipaggiu chjusu per più integratori di l'industria. .


Tempu di Postu: Nov-17-2022