A tecnulugia FEELTEK cuntribuisce à l'Olimpiadi di Pechino 2022

A squadra di u prughjettu di l'urganisazione di l'Olimpiadi hà risuscitatu sta suluzione di marcatura laser nantu à a torcia in l'aostu di u 2021. Questu hè un compitu chì avemu bisognu di finisce l'Olimpiadi d'Inverno, è ancu u disegnu simbolizatu tradiziunale cinese nantu à l'alloghju di a torcia olimpica.Effettu di marcatura senza gap è sovrapposizione, l'efficienza di u travagliu hè punti chjave in questa suluzione.

Dopu l'interazzione nantu à u materiale di a torcia è a cunferma di a pusizione di marcatura, l'ingegneri FEELTEK anu utilizatu u sistema di focus dinamicu 3D F20pro, inseme cù a funzione di marcatura di gradu di rotazione 360 ​​° FEELTEK LenMark_3DS è finitu u travagliu.

Sicondu i dati tecnichi, hà passatu 5 minuti per finisce ogni marcatura di l'alloghju di torch, l'efficienza hè assai aumentata, cumparatu cù a suluzione iniziale di u prugettu, chì hè quaranta minuti per torch.

Dopu à rispettà u codice di cumportamentu cummerciale è mantene a cunfidenziale prima di l'Olimpiadi.Infine, pudemu sparte avà.

Semu fieri di participà à stu prughjettu è di cuntribuisce à l'Olimpiadi di Pechino 2022.


Tempu di Postu: Feb-11-2022