Differenza trà 2.5D è 3D Dynamic Focus System

Ci hè un sistema di focus dinamicu 2.5D è 3D in u mercatu, chì hè a diffarenza trà elli?
Oghje, avemu u tema nantu à questu.
sistema 2.5D hè una unità End-focus.Funziona cù lenti af theta.A so logica di travagliu hè:
L'asse Z aghjusta a lunghezza focale di u puntu cintrali nantu à u campu di travagliu, si adatta minore secondu u cambiamentu di a prufundità di u travagliu, a lente f theta aghjusta a lunghezza focale di u campu di travagliu.
In generale, a dimensione di l'apertura di u sistema 2.5D hè in 20mm, u campu di travagliu hè focu annantu à a piccula dimensione.Hè soprattuttu adattatu per l'applicazione di microprocessamentu di precisione cum'è incisione profonda, perforazione.
U sistema di focus dinamicu 3D hè una unità di Pre-focus.A logica di travagliu hè:
Attraversu u cuntrollu di u software di a coordinazione cumuna di l'assi Z è l'assi XY, cù a diversa pusizione di scansione, l'assi Z si move in avanti è in avanti per cumpensà u focu, assicurendu l'uniformità è a coerenza di u puntu in tutta a gamma di travagliu.
Quandu un sistema di focus 3D processa u travagliu di a superficia plana è 3D, u muvimentu di l'assi Z cumpensà u focu senza limitazione di f theta, cusì hà più opzioni per l'apertura è u campu di travagliu, articulatamente adattatu per u processu laser super grande.
Attualmente, l'apertura massima chì FEELTEK pò offre hè di 70 mm, chì pò ottene una larghezza di travagliu di 2400 mm cù una lunghezza illimitata.
Ebbè, crede chì avete una megliu comprensione di u differente sistema di focus dinamicu avà.
Questu hè FEELTEK, u vostru cumpagnu persunalizabile per a testa di scansione 2D à 3D.
Più spartera vene prestu.

20210621152716


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021