3D Laser Engraving Gallery (E faʻafefea ona fetuutuunai faʻamau? )

O tagata faigaluega FEELTEK o lo'o fa'asoa talu ai nei le galuega togitogiga laser 3D.

I le faaopoopo atu i le tele o mea e mafai ona galue ai, e tele foi fautuaga e tatau ona tatou gauai atu i ai pe a fai se galuega togitogiga 3D laser.

Se'i tatou va'ai i le fa'asoaga a Siaki i lenei aso.

3D Laser Engraving Gallery
(E faʻafefea ona fetuʻunaʻi faʻamau?)

Iati: Siaki!Na auina atu e se tagata faatau le togitogiga na latou faia, ma sa le lelei le aafiaga.Sa ia fesili pe faapefea ona fetuunai!

Siaki: Oi, e le mautonu.O le togitogiga 3D e foliga faigofie, ae o loʻo manaʻomia pea fautuaga mo le fetuunaiga.

Iade: E mafai ona e faasoa mai ia te au?

Siaki: E tatau ona tatou setiina taʻiala talafeagai mo le makaina, faʻatumu, ma le mafiafia o le laulau.A leai, o le a fa'apenei le i'uga o le togitogiga.

Jade: E faʻafefea la ona seti faʻamaumauga saʻo?

Siaki: Ia, muamua matou te setiina se faʻamatalaga faʻailoga, ona fetuunai lea o le faʻatumu o le aafiaga, taumafai i le tele o taimi seia oʻo ina maua le toniga matte paolo, pei o lenei.Ona makaina lea o le 50 i le 100 taimi i le faʻatumuina o faʻamaumauga, vaevae le mafiafia atoa i le numera o taimi e maua ai se mafiafia e tasi mo vaega taʻitasi.

Iade: E i ai nisi fautuaga?

Siaki: Aua neʻi galo le faʻamatalaga o le "laser on delay" .E manaʻomia le suʻeina o le faʻataʻitaʻiga moni, fetuunai le faʻamatalaga seia oʻo ina lamolemole le togitogiga.

Siaki: Mulimuli ae le itiiti, o le a i ai le pefu i le faagasologa o le togitogiga.E manaʻomia ona faʻamamāina uma 3-5 layers o togitogiga.A leai, o le a fa'aputuina le pefu tele ma a'afia ai le togitogiga.

Iade: Ua lelei, o le a ou taʻu atu i le tagata faʻatau le auala e faʻaoga lelei ai.


Taimi meli: Mati-01-2022