A diffarenza trà u processu laser 2D è 3D in l'industria di l'automobile

A causa di diversi caratteri di cumpunenti di l'automobile, u so prucessu laser pò esse divisu in u processu laser 2D è 3D.

48c9f6c733448d7232b271311032c9c

A logica di u travagliu hè attraversu l'incisione laser à a pezza, per ottene texture, trasmissione di luce è altri effetti.

1

In i primi anni, una testa di scansione 2D cù una lente f-theta, pò travaglià nantu à pezzi chjuchi piani, cum'è i buttoni chjave, è dashboards, stu travagliu hè faciule è u travagliu di calibrazione hè veloce.

2

Nta l'ultimi anni, sottu a tendenza di l'aghjurnamentu di u cunsumu, u cunfortu hè diventatu u primu elementu di a selezzione di l'automobile, è l'accessori di l'automobile sò ancu perseguite più è più persunalizati versu u sviluppu di superfici curve spiciali, cusì u processu laser 3D hà cuminciatu à esse applicatu. in a fabricazione di accessori per l'automobile.

3

U prucessu di laser 3D hè attraversu l'usu di u laser è a tecnulugia di sistema di focalizazione dinamica 3D, in u trasfurmazioni di grandi dimensioni è superfici irregulari, l'asse Z di u sistema di focalizazione dinamica 3D pò esse flessibile spostatu in avanti è in avanti per cumpensà a lunghezza focale, ùn hè micca limitata. da u f-theta lens.It hà diverse dimensioni apertura è campi di travagliu per scelta per ottene un prucessu di una volta nantu à pezzi grossi è superfici irregulari.

U prucessu di laser 3D hè statu largamente applicata in Lights, bumpers, internu è fora di grandi pannelli decorativi, pannelli di cuntrollu cintrali, hub etc.

5

Riassumemu a diffarenza trà u processu laser 2D è 3D in cumpunenti di l'automobile.

4

 


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022