FEELTEK hè a prima cumpagnia in u mondu chì incorpore u monitoraghju di dati di deriva di temperatura in tempu reale in u sistema di qualità.

Cù l'implicazione prufonda di a tecnulugia di trasfurmazioni di teste di scansione laser in l'industria avanzata, l'integratori crescente cumincianu à attentu à a deviazione di a pusizione di l'effettu di trasfurmazioni causata da u cambiamentu di temperatura.

L'errore dimensionale chì accade cù u cambiamentu di temperatura, chjamemu a deriva di a temperatura.

Certi pruduttori di testa di scanning high-end cumincianu à piglià a deriva di a temperatura cum'è un standard di qualità è l'include in u sistema di qualità di produzzione, assicurendu cusì l'uggettività di a deriva di a temperatura.

Attualmente, i nostri dati di deriva di temperatura cumuni si riferiscenu à: dopu à 30 minuti di riscaldamentu, u valore di cambiamentu di errore in 4 ore.

In generale, u valore di a deriva di a temperatura datu da i pruduttori vene da: prima misurà dopu à 30 minuti di u riscaldatore di a testa di scansione, misurà di novu dopu à 2 ore di travagliu.

Cumparendu i valori d'errore di pusizioni di e duie misure, è esce a deriva di a temperatura.

Tuttavia, attraversu una grande quantità di paraguni di dati, truvamu chì: cù l'aumentu di u tempu di travagliu di a testa di scansione, l'errore di a deriva di a pusizione causata da a deriva di a temperatura ùn hè micca un aumentu lineale o una diminuzione, ma hà una certa randomness.

In u risultatu, u metudu tradiziunale di misurazione di a deriva di a temperatura ùn pò micca esse cumplettamente per a so prestazione attuale.

FEELTEK usa sensori PSD d'alta precisione per mezu di una piattaforma di misurazione di a deriva di temperatura PSD di propria propria, chì seguitanu continuamente è raccoglie e dati di u centru è quattru anguli per più di 2 ore.

A piattaforma traccia automaticamente i dati attuali durante l'operazione, quantificà cusì i cambiamenti di a deriva di a temperatura reale durante l'operazione di ogni testa di scansione.

FEELTEK hè a prima cumpagnia mundiale largamente chì incorpore u monitoraghju di dati di deriva di temperatura in tempu reale in u sistema di qualità.Guarantimu chì ogni testa di scansione 100% hà passatu l'ispezione di a deriva di a temperatura attuale.

I clienti ponu selezziunà a testa di scansione più adatta secondu e diverse richieste di l'applicazione.

推文


Tempu di pubblicazione: 31 ottobre 2021