Trattamentu laser 3D in a pruduzzione di l'automobile

Attualmente, assai fabricazioni di lampade di l'automobile integranu u disignu di cornice longu culurita, questu hè ottenutu da u processu laser.

Stu prucessu ùn solu aiuta à mette in risaltu e caratteristiche di a marca, ma ancu rende ogni automobile più persunalizatu.

Oghje, parlemu di trasfurmazioni laser in a produzzione di l'automobile.

L'accessori interni è esterni di l'automobile spessu usanu u trattamentu laser in u trattamentu di a superficia.Per esempiu, i buttoni, u volante, u pannellu centrale, luci interni, paraurti, griglie, loghi, luci, etc.

A maiò parte di questi accessori sò furmati cù forme di superficia cumplesse, utilizendu laser cù tecnulugia di sistema di focus dinamicu 3D, u focu di u laser spot pò esse aghjustatu istantaneamente nantu à a superficia di l'accessori sottu un grande campu di travagliu, tuttu u travagliu di incisione laser pò esse cumpletu in una sola. tempu.

FEELTEK s'impegna à u trattamentu laser 3D innovativu.

Attraversu a cooperazione interattiva cù parechji partenarii integratori, avemu risoltu in modu efficace alcune esigenze di prucessu per a trasfurmazioni di l'accessori di l'automobile, cum'è l'uniformità di u mudellu visibile, a precisione di posizionamentu, a deriva di a temperatura.

Inoltre, avemu ottimisatu a deriva di a temperatura, l'uniformità, a consistenza di a linea d'alta veloce è ancu altri parametri è rende l'effettu di marcatura più adattatu per i bisogni di u prucessu di materiale speciale.

Chì tippu d'idee avete nantu à stu tema ?

Parlemu.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2021